11.2.12

O deci i ljubavi...

Otkad sam postala majka, jasne su mi sve one tvrdnje kako se veličina te ljubavi ne može opisati. I zaista je tako, neopisivo. Odjednom sam osetljiva i teško podnosim da vidim ili čujem o bilo kojoj patnji nekog deteta, a sa druge strane, sva se raznežim i raspilavim kada vidim neko sićušno stvorenje. Moja ćerkica je pre par dana prohodala, raste i postaje prava devojčica, a sa njom i moja sreća raste. Beskrajno sam radosna kako sa jednim njenim zagrljajem ili poljupcem, tako i kada prenosi na mene uzbuđenje otkrivajući neku sasvim jednostavnu stvar i vraćajući me u bezbrižno vreme detinjstva i igre. 
Meni je danas rođendan, i ako listam unazad svoje godine, jasno je kao dan da je najlepša stvar u mom životu to što sam postala majka...











Нема коментара:

Постави коментар