26.1.12

Lisica

Michael Nyman - All Imperfect Things



Kao mala jako sam volela svoju plišanu lisicu. Bila mi je omiljena igračka i nisam imala nameru nigde da mrdnem bez nje. Gde ja, tu i ona... Moja Lija... Danas mi tako jako nedostaje... Verovatno bi me tešila i čuvala i od današnjih strahova...


Verujem da za većinu ona predstavlja podmuklu i lukavu životinju, ali za mene je oduvek značila jedno simpatično, malo i neshvaćeno stvorenje.




Njena lukavost je zapravo snalažljivost, i možda i ja podsvesno priželjkujem da sam malo lukavija, da se i ja malo snađem. 


Ne traže one neku posebnu ljubav, ne treba im da ih shvate, one ponosno šetaju svoj raskošni rep i žive svojim usamljeničkim životom, pa nek misli ko šta hoće.


Ne znam ni sama kako to da još uvek nisam probala lisice da slikam. A tek kad sam videla radove na tu temu, baš sam rešila da se i ja oprobam prvom prilikom.
Ovom sličicom Elise Chavarri sam očarana. Toliko je slatka ova njena lisičica da nemam reči.

"Foxy Fox" by Elisa Chavarri

Kao i sledeća čestitka You're A Fox, "for the foxy man in your life", užasno simpatična, dizajnirana od strane Anne Bond, Rifle Paper Co.


I za kraj, jedan predivni akvarel za ove naše snežne dane...
Nisam uspela da nadjem ko je autor, ali sam sliku morala da postavim, u pitanju su vodene i akrilne boje, zaista prelepo...

all pics via

Нема коментара:

Постави коментар