22.1.12

Stara hrana nikad oprobana

     S vremena na vreme podsetim se nekih jela čijih naziva se sećam još od detinjstva otprilike, ali koje nikada probala nisam. A pošto u životu sve treba probati, krećem ovih dana malo da se prisetim šta to još uvek nisam jela, pre nego što krenem u napad na neke sasvim nove ukuse. 

     Pre svega, šufnudle, tako poznata stvar da ja samoj sebi ne verujem da to nikada nisam probala. Od sastojaka nešto najosnovnije, meko brašno, kilogram krompira, kašika margarina i još pet ulja, tri komada jaja, 200 grama prezli. Jednostavno i za napraviti, slično receptu za knedle sa šljivama, pa još lakše. 
A tako lepo objašnjeno na sajtu Becook.com sa sve slikama kako i šta uraditi.

     Zatim penjurlije. Kažu da ih ima u svakoj pekari. Kako to da nisam nikad naletela na njih? E, pa, pošto od mene izgleda beže, ja ću ih napraviti u kućnoj varijanti. Nadam se da nisu masne pošto vidim da se pre pečenja umaču u mast ili margarin. Pretpostavljam da ovo kiselo testo baš dobro naraste, pa još sa sirom, obećava jednostavno i ukusno. Recept na sajtu Coolinarika.com.

     I možda bih probala još i komisbrot. Osim onoga što uglavnom svi uvek imamo kući, za ovaj kolač je potrebno još i malo suvog grožđa i seckanih oraha. Recept je više nego jednostavan, a može se pročitati na sajtu Marijanina knjiga recepata

      Sigurno sam nešto i zaboravila, ali ću se setiti, na vrh mi je jezika, nešto što sam nekad negde čula, a jela nisam. Nešto kao štrukli, šamrolne, i sve redom tako neke stare poslastice...

Нема коментара:

Постави коментар