11.1.12

Minh Dam Watercolors

Danas samo o umetnosti i slikarstvu pišem, te nastavljam na one moje amaterske pokušaje pričom koliko obožavam akvarel tehniku i koliko mi je to razlivanje vodenih boja predivno, da se jednostavno ne usuđujem da probam tu tehniku. Čini mi se da tome još uvek nisam dorasla, i da bih samo upropastila svaki pokušaj. 
Mislim da bih prvo trebala malo više da se upoznam sa akvarelom, da bih bilo šta pokušala.
Tako da ovog puta predstavljam briljantne akvarele arhitekte Minh Dama.
Poreklom iz Vijetnama, a sada živi i u Poljskoj, on je završio Arhitekturu upravo u Varšavi. Autor je akwarelista.pl, zajednice poljskih akvarel umetnika, i da ne bih previše dužila o njemu, detaljnije na njegovom sajtu http://minhdam.com/. Njegove slike dovoljno govore o tome da je u pitanju jedan sjajan stil i jedan veliki umetnik. Njegova igra senki i postizanje oštrog i mekog fokusa u isto vreme, definitivno prenosi jednu duboku i romantičnu atmosferu. Uz topao čaj i laganu muziku, gledajući u njegove odraze svetlosti, ostaje samo da se polako tone u jedno nežno i tiho raspoloženje.

I adore watercolor technique but I simply do not dare to try this. It seems to me that it is still hard for me, and that I would just ruin any attempt. Think I need a little more to learn about watercolors, before I try anything.
Today I represent this great artist and his wonderful watercolors.
Because don't want to talk too much, all about him on his website http://minhdam.com/

Yann Tiersen - Naval












Нема коментара:

Постави коментар